Pandēmijas periodā arvien būtiskāku lomu ieņēmuši digitālie pārdošanas kanāli, tādēļ daudzi Latvijas uzņēmumi šobrīd strādā pie digitālā mārketinga stratēģijām. Lai sniegtu ieskatu par dažādiem digitālā mārketinga paņēmieniem, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) septembrī piedāvā četru bezmaksas nodarbību ciklu, kurā būs iespējams iepazīties ar dažādu digitālo platformu iespējām, zīmola komunikācijas stratēģijas izstrādi, dažādu komunikācijas kanālu īpatnībām un mājaslapas uzbūves pamatprincipiem.
"Pēc uzņēmumu darbības rezultātiem un pieaugošajiem preču eksporta rādītājiem redzam, ka daudzos gadījumos veiksmes pamatā ir pārdomātas uzņēmumu digitālās stratēģijas. Teju katrā nozarē varam atrast labus piemērus, kur uzņēmumi, mainot savus pārdošanas kanālus, ir sasnieguši labus rezultātus. Dažādiem digitālajiem risinājumiem ir pieejams arī valsts atbalsts, tostarp LIAA administrētajā Starptautiskās konkurētspējas veicināšanas programmā," uzsver LIAA direktors Kaspars Rožkalns.
Tiešsaistes seminārus vadīs uzņēmuma "Reprise Digital Latvia" vadošā stratēģe Liene Arkle un to mērķis ir sniegt praktiskus padomus, kuri būtu jāņem vērā, veidojot digitālā mārketinga komunikāciju ārvalstu tirgos. Nodarbības notiks "Zoom" platformā.