Pēc uzņēmuma sniegtās informācijas, greiderēšana izmaksājusi 2,6 milj. eiro, bet grants segumu iesēdumu un bedru remonts prasījis 5,7 milj. eiro.
Šogad (līdz augusta beigām) greiderēšanas darbi Vidzemes reģionā veikti 24,92 tūkst. km garumā, Kurzemē – turpat 13,48 tūkst. km, Zemgalē – 11,75 tūkst. km, Latgalē 11,37 tūkst. km un Rīgas reģionā 2893 km garumā. Grants autoceļu bedru un iesēdumu remontdarbi Kurzemē veikti 45,49 tūkst. m3 apjomā, Zemgalē – gandrīz 39,7 tūkst. m3, Vidzemē – 32,48 tūkst. m3, Latgalē – turpat 30,39 tūkst. m3, bet Rīgas reģionā – nedaudz virs 14 tūkst. m3.
Greiderēšanas darbus uz grants autoceļiem efektīvāk ir veikt, kad ceļu segumam ir optimāls mitrums – tas ir pietiekami apžuvis un nav pārāk sauss. Valsts autoceļi tiek regulāri apsekoti un atbilstoši to uzturēšanas klašu prasībām tiek veikti nepieciešamie ikdienas uzturēšanas darbi. Autoceļu uzturēšanas darbiem ikviens var sekot līdzi tiešsaistes režīmā aplikācijā Waze un VAS “Latvijas autoceļu uzturētājs” mājaslapas kartē
VAS “Latvijas autoceļu uzturētājs” veic gandrīz 200 dažādus ikdienas uzturēšanas darbus uz valsts autoceļiem, kā arī veic būvmateriālu – dolomīta šķembu, drupinātās grants un sagatavotās smilts ražošanu. Uzturamo valsts autoceļu kopgarums ir vairāk nekā 20 tūkst. km, no tiem 9304 km autoceļu ir ar melno segumu un 10 757 km ir grants autoceļu, kā arī ikdienas uzturēšanas darbi tiek veikti uz vairāk nekā 950 tiltiem.