Starptautiskais sūtījumu piegādes uzņēmums "Venipak" turpina realizēt stratēģiski izvirzītos mērķus Baltijas valstīs, palielinot pakomātu skaitu, attīstot biznesa klientu portfeli, ieviešot gaisa kravu piegādes, kā arī izveidojot vienotu jaunu zīmolu, informē uzņēmuma pārstāvji.
Pēdējo divu gadu laikā "Venipak" Latvijā atvēris četrus paku šķirošanas terminālus dažādās pilsētās, investējot aptuveni pusmiljonu eiro, savukārt divi miljoni eiro ieguldīti pakomātu tīkla izveidē un attīstībā. Lai nodrošinātu veiksmīgu izaugsmi un atpazīstamību visās Baltijas valstīs, nolemts izveidot jaunu uzņēmuma identitāti, mainot zīmolu visās Baltijas valstīs.
Uzņēmuma zīmola maiņa un spilgtās jaunās krāsas paudīs to, ka "Venipak" kļūst arvien profesionālāks, drosmīgāks un dinamiskāks. "Lai realizētu mūsu sasniegumus un vīziju, vēlamies mainīties gan iekšēji, gan ārēji, tādēļ izstrādāta jauna identitāte un zīmols, kas vienos uzņēmumu visās Baltijas valstīs," saka starptautiskā sūtījumu piegādes uzņēmuma "Venipak" vadītājs Justas Šablinskas.