Toms Didrihsons, "Orkla Latvija"
Foto: Privātais arhīvs

Katru svētdienu "Delfi Bizness" piedāvā nelielu sarunu ar kādu no biznesa vides pārstāvjiem par pašreizējām aktualitātēm, ceļu uz panākumiem, nākotnes plāniem un dzīves laikā gūtajām atziņām. Tomam Didrihsonam ir vairāk nekā sešpadsmit gadu darba pieredze pārtikas uzņēmumu grupas "Orkla" uzņēmumos Latvijā, patlaban ieņemot "Orkla Latvija" valdes priekšsēdētāja amatu.

Citas "Personība biznesā" sarunas atradīsiet šeit.

"Orkla Latvija" pārstāv zīmolus "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Spilva", "Gutta", "Everest", "Latplanta" un citus.

Sarunā ar "Delfi Bizness" Toms Didrihsons akcentē, ka saldumu un sāļo uzkodu nozare attīstās ļoti strauji, vienlaikus šis tirgus Baltijā ir ļoti piesātināts, tajā valda sīva konkurence.

Viņam dzīvē vienmēr ļoti svarīgs ir bijis mērķis, bet pēdējos gados aizvien svarīgāks ir pats ceļš uz mērķi, ne tikai mērķis.

"Orkla Latvija" vadītāja hobijs ir sports, kas aizņem lielu daļu brīvā laika.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!