Turpinot savā ilgtspējas stratēģijā noteiktos plānus, "Orkla Latvija" ražošanas procesā pakāpeniski pāriet uz produktu izgatavošanu bez palmu eļļas. "Selgas" klasiskais cepums tagad top bez palmu eļļas, informē ražotājs.
Uzņēmums vadās pēc tirgus tendencēm un patērētāju pieprasījuma. "Kopš 2018. gada tehnologi strādā, lai saglabātu nemainīgi labu garšu "Selgas" cepumiem, vienlaikus meklējot risinājumus, lai aizstātu palmu eļļu ar citām augu izcelsmes izejvielām. Šo izmaiņu pamatā ir "Orkla Latvija" ilgtspējas stratēģijā noteiktā vēlme izmantot ilgtspējīgus un atbildīgi iegūtus izejmateriālus, turklāt arī pētījumi pierāda, ka, izvēloties pārtikas produktus, patērētāji aizvien lielāku uzmanību pievērš tā sastāvdaļām," stāsta Lineta Mikša, "Orkla Latvija" komunikācijas direktore.
"Orkla Latvija" ilgtspējas stratēģija paredz visu uzņēmuma pārstāvēto zīmolu produktu ražošanas pāreju no palmu eļļas uz citām augu izcelsmes izejvielām. Ņemot vērā komplicēto ražošanas procesu un investīcijas dārgākās, ilgtspējīgi iegūtās sastāvdaļās, izmaiņas produktu receptūrās tiek ieviestas pakāpeniski. Plānots, ka nākamais produkts ar uzlaboto receptūru būs "Selgas" vafeles.
Nākamais solis, pie kura darbojas uzņēmums, ir videi draudzīgāks iepakojums visiem "Selgas" produktiem tuvākajos pāris gados.