Koplietošanas automašīnu uzņēmuma "CityBee" pakalpojumi no 8. oktobra pieejami arī Siguldā. Šī ir ceturtā pilsēta pēc Rīgas, Jūrmalas un Liepājas, kur tiek sniegts pilna servisa "City Bee" pakalpojums – ne tikai iespēja atstāt nomas auto, bet arī izvēlēties auto nomu uz vietas, informē uzņēmumā.
"Mums ir izveidojusies laba sadarbība ar pirmajām pašvaldībām ārpus galvaspilsētas - Liepāju un Jūrmalu, kur esam izveidojuši "CityBee" pakalpojuma zonas. Tāpēc esam nolēmuši turpināt attīstīt jaunas zonas visā Latvijā, un Sigulda ir pirmā pilsēta šajā attīstības posmā," informē Kristofs Hegedes, "CityBee Latvija" vadītājs.
Sigulda esot izvēlēta, balstoties uz "CityBee" lietotāju līdzšinējiem braukšanas paradumiem un galamērķiem.
"Sākotnēji pilsētā pastāvīgi atradīsies līdz 10 automašīnām nomai, bet, sekojot Liepājas un Jūrmalas piemēram, nākotnē to skaits varētu pieaugt līdz 30 – 40 transportlīdzekļiem. Automašīnu skaits pieaugs roku rokā iedzīvotāju pieprasījumam. "CityBee" koplietošanas bizness Latvijā ir būtiski izaudzis no darbības uzsākšanas brīža, jo šobrīd klienti veic ap 100 tūkstošiem braucienu mēnesī salīdzinot ar 300 tūkstošiem braucienu kopumā šī gada pirmajā pusgadā," informē "CityBee Latvija" vadītājs.
"CityBee" vasarā dubultoja autoparku, paplašinot to par 400 jauniem transportlīdzekļiem, piedāvājot nu jau vairāk nekā 800 dažādu marku automašīnu. "CityBee" nomā ir "Toyota Corolla", "Fiat Ducato" un šogad papildināts ar "Volkswagen Golf", "Volkswagen T-Roc", "Volkswagen T-Cross", "Nissan Qashqai", "Peugeot 208" un "Volkswagen Crafter".
Jaunnedēļ nomas pakalpojumam pievienošoties auto klasika – "Niva" markas automašīna, kuras dizains ir veidots Siguldas tematikā.
"CityBee" ir investīciju uzņēmuma "Modus Group" projekts. "Modus Group" specializējas finansējuma piesaistē autobūves nozarei, atjaunojamās enerģijas un nekustamā īpašuma projektiem.
SIA "CityBee Latvia" pērn strādājis ar 2,8 miljonu eiro apgrozījumu, bet pēc nodokļu nomaksas tas uzrādījis 475 tūkstošu eiro zaudējumus, liecina informācija "Lursoft". Kā patiesā labuma guvējs pastarpināti vairāku uzņēmumu ķēdē norādīts lietuvietis Kēstutis Martinkēns.