Viņš pauda, ka brīvostas pārvalde topošā parka izstrādei grasās piesaistīt profesionālu attīstītāju, jo osta "nepretendē uz to, ka zina labāk, kā attīstīt industriālos parkus" un ir gatava uzklausīt attīstītājus, kas jau nāk ar savu redzējumu par to, kas šajā parkā varētu atrastie
"Mēs ņemam profesionāļus, globālus spēlētājus un runājam ar viņiem par iespējām veidot sadarbīgu modeli, lai nav tā, ka mēs tikai atdodam nomā zemi, bet gan arī kaut ko investējam no ostas, investējam varbūt ko no domes vai valsts, lai veidotu pievedcelus, risinātu mazliet tās transporta piekļuves problēmas, cita starpā arī dzīvošanas problēmas, jo realitātē mēs runājam par uzņēmumu vietu, kas varētu sākotnēji ģenerēt ap 2000 darba vietām," sacīja Zeps.
Tāpat brīvostas pārvaldes valdes priekšsēdētājs atzīmēja, ka industriālajā parkā nav paredzēts norobežoties ar tādiem uzņēmumiem, kas obligāti būtu saistīti ar ostas pamatdarbību - kraušanu.
Vienlaikus saistībā ar pieaugušajām elektroenerģijas cenām blakus industriālajam parkam varētu attīstīt arī vēja vai saules enerģijas parku, kas uzņēmējiem varētu būt interesants piedāvājums, ņemot vērā vienmērīgāku enerģijas tirdzniecības tarifu, automātiski radot tiem priekšrocības.
Kā ziņots, saskaņā ar operatīvajiem datiem šā gada deviņos mēnešos caur Rīgas ostu nosūtīti 15,2 miljoni tonnu dažādu kravu, turklāt 2021.gada septembrī pārkrauts par 8% vairāk kravu nekā pagājušā gada septembrī.
Kopumā visvairāk no kravām deviņos mēnešos pārkrauts mežsaimniecības produktu, tas ir, 4,6 miljoni tonnu, kas ir 10% pieaugums pret 2020.gadu, ap trīs miljoniem tonnu konteineru un ap diviem miljoniem tonnu labības produktu, kuru apjoms salīdzinot ar 2020.gadu audzis par vairāk nekā 10%.