Tikmēr prognozes par šo gadu liecina, ka Baltijas līmenī grupa gada pēdējā ceturksnī kāpinās pārdošanas apjomus vidēji trīs reizes, bet apgrozījums varētu sasniegt 80 miljonus eiro.
Kopš šī gada vasaras grupa Baltijas līmenī ir zināma kā "PHH Group", kurā ietilpst arī tirdzniecības centrs internetā "220.lv". Grupas izpilddirektors Daiņus Ļuļis, raksturojot uzņēmuma izaugsmi, norāda, ka to ir veicinājusi ne vien e-komercijas attīstība, bet arī ar Covid-19 saistītie notikumi, kas atstāja ietekmi gan uz tirdzniecības norisi, gan arī iedzīvotāju paradumiem.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit