Everest
Foto: Publicitātes foto

Alus darītava un dzērienu ražošanas uzņēmums "Cēsu alus" noslēdzis darījumu ar "Orkla Latvija" par ūdens zīmola "Everest" iegādi, informē darījumā iesaistītie uzņēmumi.

Darījums paredz arī ūdens ražošanas iekārtu pāriešanu "Cēsu alus" īpašumā. Ūdens zīmols "Everest" tagad papildinās "Cēsu alus" produktu portfeli, nākotnē plānota zīmola attīstība un jaunu produktu izstrāde.

AS "Cēsu alus" valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone komentē: ""Cēsu alus" ilgtermiņa stratēģijas mērķis ir daudzveidīgu dzērienu ražotnes attīstība ar fokusu uz paplašināšanos bezalkoholisko dzērienu segmentā. Dzeramā ūdens tirgus turpina attīstīties, tāpat arī veselīga dzīvesveida tendences kļūst arvien populārākas un mēs saskatām potenciālu, paplašinot mūsu produktu portfeli un attīstot dzeramā ūdens zīmolu "Everest"."

""Orkla Latvija" paspārnē tiek attīstīti vairāki desmiti dažādu zīmolu, lielākā daļa no tiem pārtikas produktu, uzkodu un saldumu kategorijās, kas arī ir mūsu galvenā kompetence, kuru vēlamies stiprināt un attīstīt. Šobrīd mūsu uzmanības centrā ir aktīvs starts jaunajā "Laimas" ražotnē Ādažos, topošās Skandināvijā modernākās cepumu un vafeļu ražotnes "Selga" Ādažos attīstība, kā arī svarīgu ilgtspējas lēmumu pieņemšana, nododot spēcīgo ūdens zīmolu "Everest" šīs kategorijas profesionāļu rokās," piebilst Toms Didrihsons, "Orkla Latvija" valdes priekšsēdētājs.

Dzeramais ūdens "Everest" Latvijas tirgū ir pieejams kopš 1997. gada. Tirgū pieejams gāzēts, negāzēts un viegli gāzēts ūdens.

Šobrīd Konkurences padomei iesniegts ziņojums, un darījuma noslēgšana plānota pēc tā izskatīšanas un apstiprināšanas Konkurences padomē. Ūdens zīmola "Everest" iegādes darījums tiks pabeigts pēc ziņojuma izskatīšanas un atļaujas saņemšanas no Konkurences padomes.

Darījuma summa ir konfidenciāla.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!