Dzintars ražotne 2021
Foto: Kārlis Dambrāns/DELFI

Apritējis gads, kopš uzņēmums "H.A.Brieger" sāka kosmētikas zīmola "Dzintars" atdzīvināšanu. Uzņēmuma līdzīpašniece Anastasija Udalova stāsta, ka ieguldīto investīciju apjoms sasniedzis 8 miljonus eiro, bet līdz gada beigām to plānots kāpināt līdz 10 miljoniem eiro, ja Covid-19 situācija ļaus vēl šogad uz vietas ražotnē tikties ar jauno iekārtu piegādātājiem.

Līdz šim brīdim joprojām lielākās investīcijas veido 42 tūkstošus kvadrātmetru lielā ražošanas kompleksa Rīgā, Mālu ielā 30, iegādei iztērētais, turklāt nesen noslēdzies metu konkurss ražotnes ēkas rekonstrukcijai, kas nākamgad prasīs vēl vismaz miljonu eiro. 

"Diezgan ātri – deviņu mēnešu laikā – mums ir jāsagatavo telpas, kurās izvietot jaunās iekārtas un noliktavas, un saskaņā ar pašreizējo plānu līdz nākamā gada beigām vēlamies šo procesu noslēgt," stāsta Udalova. 

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!