Tas šobrīd 95% no saražotās produkcijas eksportē uz 45 valstīm, un e-komercijas risinājumi ļaus nostiprināt uzņēmuma pozīcijas Rietumeiropas tirgos. Iecerēts, ka pirmajā darbības gadā jaunais interneta veikals nesīs līdz pat 3% apgrozījuma pieaugumu. "Tonus Elast" tiešsaistes veikals darbību jau ir sācis. Kā prioritāros e-komercijas eksporta tirgus, kur nostiprināt savas pozīcijas, uzņēmums noteicis Baltiju, Zviedriju un Nīderlandi.
"Lēmums investēt e-komercijā un izveidot savu tiešsaistes platformu balstīts divos apsvērumos. Pirmkārt, lai pandēmijas apstākļos klientiem Latvijā vienmēr būtu pieejamas ikdienā nepieciešamās medicīnas preces. Otrkārt, lai klienti Eiropā, kas ar mūsu produkciju jau ir pazīstami, preces varētu iegādāties tieši no ražotāja un ceļš līdz klientam būtu īsāks," stāsta uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Jevgenijs Fedjaņins.
Interneta veikals ir tikai pirmais solis ceļā uz uzņēmuma digitālo klātbūtni. Interneta vietne iecerēta arī kā platforma "Tonus Elast" Mācību akadēmijas izveidei, kas palīdzēs mediķiem labāk orientēties uzņēmuma piedāvājumā un ieteikt saviem pacientiem atbilstošos produktus, viņš piebilst.
Uzņēmuma ražoto preču klāsts ir plašs – sākot ar elastīgajām saitēm līdz pat konstrukcijas ziņā sarežģītiem korsešu izstrādājumiem muguras veselībai. Pieprasītākie uzņēmuma produkti ir kompresijas zeķes un zeķubikses, otrajā vietā ierindojoties produktiem grūtniecēm – jostām un veļai. Seko muguras un stājas korektori, kā arī produkti locītavu aizsardzībai un izstrādājumi aktīvā dzīvesveida piekritējiem. Uzņēmums ir izstrādājis un ražojis kompresijas izstrādājumus arī pasaulē pazīstamiem sporta zīmoliem.
"Tonus Elast" ražotne atrodas pie Liepājas, un kopumā uzņēmums nodarbina vairāk nekā 200 cilvēku. Uzņēmumam ir pārstāvniecība Krievijā. "Tonus Elast" dibināts 1995. gadā un šobrīd ir lielākais elastīgo medicīnas preču ražotājs Baltijā; tas ietilpst AS "Olainfarm" grupā.