MISC 2.0 - 10004
Foto: Publicitātes foto
Medicīnisko elastīgo izstrādājumu ražotājs "Tonus Elast" ir investējis 100 tūkst. eiro biznesa attīstībā: tirgus izpētē, tiešsaistes platformas izveidē, zīmola pārveidē un jaunu biznesa sadarbības partneru uzrunāšanā.

Tas šobrīd 95% no saražotās produkcijas eksportē uz 45 valstīm, un e-komercijas risinājumi ļaus nostiprināt uzņēmuma pozīcijas Rietumeiropas tirgos. Iecerēts, ka pirmajā darbības gadā jaunais interneta veikals nesīs līdz pat 3% apgrozījuma pieaugumu. "Tonus Elast" tiešsaistes veikals darbību jau ir sācis. Kā prioritāros e-komercijas eksporta tirgus, kur nostiprināt savas pozīcijas, uzņēmums noteicis Baltiju, Zviedriju un Nīderlandi.

"Lēmums investēt e-komercijā un izveidot savu tiešsaistes platformu balstīts divos apsvērumos. Pirmkārt, lai pandēmijas apstākļos klientiem Latvijā vienmēr būtu pieejamas ikdienā nepieciešamās medicīnas preces. Otrkārt, lai klienti Eiropā, kas ar mūsu produkciju jau ir pazīstami, preces varētu iegādāties tieši no ražotāja un ceļš līdz klientam būtu īsāks," stāsta uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Jevgenijs Fedjaņins.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!