Šīs izmaiņas būtiski paplašina uzņēmuma darbības jomu. Ar jauno zīmolu “Digital Matter” turpinās palīdzēt uzņēmumiem monetizēt reklāmas laukumus, taču papildus piedāvās arī vairākus jaunus pakalpojumus, kā piemēram, rīkus darbam ar mājaslapu apmeklētājiem un datplūsmas datiem, uzlabotus programmatiskus reklāmas risinājumus, konsultāciju pakalpojumus, SEO, mājaslapu programmēšanas, uzturēšanas un klientu servisa pakalpojumus, kā arī stratēģisku atbalstu mājaslapu optimizēšanā un apmeklētāju skaita potenciāla sasniegšanā.
Gediminas Blažis (Gediminas Blažys), “Digital Matter” izpilddirektors pastāstīja, ka “jaunais zīmols labāk atspoguļo reālo uzņēmuma radīto vērtību un ilgtermiņa vīziju”. “Aptaujājot mūsu klientus, secinājām, ka tirgū esam zināmi kā lielākais reklāmas tīkls Baltijas valstu reģionā. Taču mūsu komandas kompetences ir krietni plašākas: mēs radām inovācijas un ilgtspējīgus risinājumus digitālās reklāmas tirgū, kas sniedz ilgtermiņa ieguvumus, ļauj optimizēt un piedāvāt dažādus izdevīgus rīkus, kas ļautu uzņēmumu mājaslapām audzēt lietotāju bāzi neatkarīgi, bet tajā pašā laikā vairojot arī auditorijas lojalitāti,” piebilda Blažis.
Viss, kas biznesam nepieciešams – mājaslapas apmeklētāju skaita palielināšana, lai gūtu peļņu
“Digital Matter” piedāvā pilnvērtīgu rīku ekosistēmu, kas palīdz automatizēt un optimizēt mājaslapu darbību. To veido datu pārvaldības platforma, kas nodrošina uz datiem balstītu auditorijas segmentāciju, programmatiskās cenu analīzes un optimizācijas rīks, iekšējās mājaslapas analīzes sistēma un datplūsmas koplietošanas rīks, kas ir piemērots mājaslapām un kuru mērķis ir veicināt apmeklētāju lojalitāti.
Papildus jau izveidotajiem un zināmajiem reklāmas tīkla pakalpojumiem, uzņēmums tāpat arī palīdz pielāgot mājaslapas reklāmai, balstoties uz katra biznesa individuālajām vajadzībām. Atsevišķa komanda, kas specializējas SEO, nodrošina mājaslapu auditu un konsultē gan par nepieciešamiem tehniskiem, gan satura uzlabojumiem. Šādi pakalpojumi ir īpaši svarīgi maziem un vidējiem uzņēmumiem, kuriem nav kompetenču un resursu, lai to svarīgākie reklāmas kanāli un mājaslapa atbilstu jaunākajām digitālās reklāmas tendencēm.
“Digital Matter” paplašina arī konsultāciju pakalpojumu klāstu, lai palīdzētu uzņēmumiem saprast, kādi rīki ir nepieciešami un kā tos efektīvi izmantot, kā paaugstināt reklāmas laukuma kvalitāti un atdevi, kā arī to – kādi rādītāji un rezultāti būtu jāuzrauga. Gadījumos, ja nepieciešama tehniska rakstura palīdzība un atbalsts, uzņēmums Baltijas tirgos nodrošinās operatīvu atbalstu, konsultācijas un pieeju “Digital Matter” speciālistiem.
Iekšējā (s) pārdošanas komanda, kas sadarbojas ar vadošajiem zīmoliem
“Adnet” zīmols joprojām turpinās strādāt ar tiešās reklāmas pakalpojumu sniegšanu klientiem. Uzņēmuma projektu vadītāji turpinās atbalstīt klientus, lai atrastu efektīvākos reklāmas kanālus, veidotu vēstījumus, satura mārketinga projektus vai pilnvērtīgas reklāmas kampaņas stratēģijas. Tāpat arī kampaņu koordinatori pastāvīgi analizē, novērtē un optimizē metriku, lai nodrošinātu veiksmīgu reklāmas kampaņu ieviešanu.
"Delfi" grupa šobrīd pārvalda Lietuvas populārāko ziņu portālu "Delfi", kā arī tiešsaistes sludinājumu vietni "Alio.lt". Kopš 2007. gada "Delfi" pieder Igaunijas mediju grupai "Ekspress Grupp", kas ir vadošā mediju grupa Baltijas valstīs. Lietuvā "Ekspress Grupp" pārvalda arī tiešsaistes reklāmas uzņēmumu "Adnet media".