Foto: Publicitātes attēls
“Adnet Media”, šobrīd vadošais reklāmas tīkls Baltijā, maina uzņēmuma zīmolu uz “Digital Matter” un paplašina biznesu, kļūstot arī par digitālo partneri izdevējiem. Līdzās jau esošajiem profesionālajiem reklāmu monetizācijas pakalpojumiem, “Digital Matter” ieviesīs jaunus rīkus un pakalpojumus, lai veicinātu mājaslapu optimizāciju un apmeklējuma pieaugumu. Šie ir pozitīvi jaunumi gan tiešsaistes reklāmdevējiem, gan izdevējiem, kuri, izmantojot šos pakalpojumus, iegūs plašāku instrumentu klāstu un iespēju sava biznesa paplašināšanai, vēsta uzņēmumā.

Šīs izmaiņas būtiski paplašina uzņēmuma darbības jomu. Ar jauno zīmolu “Digital Matter” turpinās palīdzēt uzņēmumiem monetizēt reklāmas laukumus, taču papildus piedāvās arī vairākus jaunus pakalpojumus, kā piemēram, rīkus darbam ar mājaslapu apmeklētājiem un datplūsmas datiem, uzlabotus programmatiskus reklāmas risinājumus, konsultāciju pakalpojumus, SEO, mājaslapu programmēšanas, uzturēšanas un klientu servisa pakalpojumus, kā arī stratēģisku atbalstu mājaslapu optimizēšanā un apmeklētāju skaita potenciāla sasniegšanā.

Gediminas Blažis (Gediminas Blažys), “Digital Matter” izpilddirektors pastāstīja, ka “jaunais zīmols labāk atspoguļo reālo uzņēmuma radīto vērtību un ilgtermiņa vīziju”. “Aptaujājot mūsu klientus, secinājām, ka tirgū esam zināmi kā lielākais reklāmas tīkls Baltijas valstu reģionā. Taču mūsu komandas kompetences ir krietni plašākas: mēs radām inovācijas un ilgtspējīgus risinājumus digitālās reklāmas tirgū, kas sniedz ilgtermiņa ieguvumus, ļauj optimizēt un piedāvāt dažādus izdevīgus rīkus, kas ļautu uzņēmumu mājaslapām audzēt lietotāju bāzi neatkarīgi, bet tajā pašā laikā vairojot arī auditorijas lojalitāti,” piebilda Blažis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!