Alus ražotājs AS "Aldaris" investējis 10 000 eiro zīmola "Mežpils alus" ziemas portera izveidē, pavēstīja "Aldara" pārstāvji.
"Tendences alus tirgū Latvijā un citviet pasaulē liecina, ka alus baudītāji kļūst aizvien prasīgāki un kvantitāti aizstāj kvalitāte. Izvēle mainās arī atbilstoši gadalaikam. Iesākoties gada aukstākajam un tumšākajam laikam, patērētāji aizvien biežāk dod priekšroku portera alum, tāpēc tieši šobrīd piedāvājam atjaunotu un uzlabotu garšu," norāda "Mežpils alus" someljē Andris Rasiņš.
Salīdzinājumā ar iepriekš tirgū pieejamo "Mežpils porteri", jaunajam ir pilnveidota recepte, kā arī uzlabots etiķetes dizains. Alus stiprums ir 6,8%, un tas pieejams puslitra pudelēs.
Jau ziņots, ka "Aldaris" pagājušajā gadā strādāja ar 22,196 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 14,2% mazāk nekā gadu iepriekš, kā arī kompānijas zaudējumi samazinājās par 14,2% un bija 2,835 miljoni eiro.
Kompānija "Aldaris" ir Dānijas alus ražotāja "Carlsberg" grupas uzņēmums, taču "Aldara" vienīgā īpašniece ir Zviedrijas "Carlsberg Sweden Holding 2". "Aldaris" reģistrēts 1992. gadā, un tās pamatkapitāls ir 37,671 miljons eiro.