Foto: Lauma Kalniņa/Svaigi.lv
Divu māsu Zandas Ozolas un Kristīnes Ozoliņas izveidotais SIA "Zekants", kas ar zīmolu "Pupuchi" ražo uzkodas no pupām, šogad izaudzis no biznesa inkubatora paspārnes un uzsācis "pieauguša" uzņēmuma dzīvi, kas iezīmē jaunu lappusi attīstībā. Uzņēmums sācis ceļu uz bioloģiskā sertifikāta iegūšanu, kas dos priekšrocības eksporta valstīs.

Raksts tapis, "Delfi Bizness" kopā ar virtuālo tirgu "Svaigi.lv" viesojoties pie vairākiem Latvijas mazajiem ražotājiem. 

Uzņēmuma līdzdibinātāja Zanda Ozola sarunā ar "Delfi Bizness" stāsta, ka lielais mērķis nākamo piecu gadu laikā ir panākt to, lai vairāk nekā 80 procenti no saražotā tiek eksportēti. Taču atslēga uz Vācijas, Zviedrijas, Dānijas un citu valstu tirgiem ir tieši bioloģiskā pupa.

Ražotājs novērojis, ka Covid-19 pandēmijas ietekmē noticis lēciens laikā, un cilvēki arī Latvijā daudz vairāk izvērtē, ko viņi ēd: labāk mazāk, bet no uzturvērtības viedokļa vērtīgāk.

Uzsākot sadarbību ar zemnieku saimniecību "Kotiņi", SIA "Zekants" īstenojis jau sākotnēji izvirzīto mērķi savu produkciju ražot pārsvarā no Latvijā izaudzētā.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!