Raksts tapis, "Delfi Bizness" kopā ar virtuālo tirgu "Svaigi.lv" viesojoties pie vairākiem Latvijas mazajiem ražotājiem.
Uzņēmums gan savā darbībā, piemēram, eksporta tirgos, izmanto vēl vienu zīmolu – "Baa baa Sweets", taču tā straujākai attīstībai vēl nav pievērsies.
"Karameļu darbnīcas" pārstāve teic, ka pēdējie divi gadi, kas aizritējuši ar Covid-19 fonā, kā jau vairumam, bijuši izaicinājumiem piepildīti un izaugsme šajā laikā nav bijusi tik strauja kā iepriekš. "Esam izvēlējušies ļoti uzmanīgu un stabilu virzību uz priekšu. Ar jauniem projektiem uz pilnu banku vairs nespēlējam," stāsta Priževoite. Taču bijuši arī pozitīvi pavērsieni biznesā – tieši pandēmijas sākumposmā uzņēmums ieguvis klientu Itālijā, valstī, kas tobrīd no šīs slimības bija īpaši smagi cietusi.
Papildinot ražoto produktu piedāvājumu, "Karameļu darbnīcā" šobrīd liela uzmanība pievērsta vegāniskajiem produktiem.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv