ESG rādītāji (Environmental, Social, Governance) jeb vide, sociālā atbildība, pārvaldība kā kritēriji ierindojas vien piektajā vietā, kamēr tos joprojām apsteidz biznesa rādītāji - produkts, tirgus un tā iespējas, izaugsmes potenciāls un vadības komanda.
Tajā pašā laikā pētījums atklāj arī pozitīvas tendences - liela daļa respondentu ilgtspēju pēdējos gados sākuši uztvert arī kā biznesa iespēju. 68% no aptaujātajiem investoriem uzskata, ka ilgtspēja kā daļa no biznesa stratēģijas palielina uzņēmuma vērtējumu. Savukārt, 80% no pētījuma dalībniekiem uzsver, ka, viņuprāt, ilgtspējai jābūt daļai no uzņēmuma stratēģijas, lai tas spētu veiksmīgi attīstīties.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit