Rail Baltica Rīgas Centrālā multimodālā mezgla būvniecība - 1
Foto: Publicitātes foto
Viena gada laikā pilnsabiedrība "BERERIX" Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas dienvidu laukumā ir izbūvējusi jaunas inženiertīklu sistēmas, nepārtraucot stacijas tiešo darbību un vilcienu kustību, uzsākta pārvadu būvniecība un veikti nepieciešamie priekšdarbi jaunās stacijas ēkas būvniecībai un jaunu Eiropas platuma un vairāku esošā 1520 mm sliežu ceļu izbūvei, informē uzņēmuma pārstāvji.

"Šis gads patiešām ir bijis jaudīgs "Rail Baltica" realizācijā. Šobrīd tiek būvēti sarežģītākie posmi - "Rail Baltica" Rīgas Centrālā multimodālā mezgls un "Rail Baltica" stacijas izbūve lidostā "Rīga". Ir izsludināts konkurss visas trases būvniecībai Latvijā. Ātrgaitas dzelzceļš tiks izmantots arī reģionālajai satiksmei – kopā ar pašvaldībām gatavojamies staciju jeb mobilitātes punktu projektēšanai reģionos," skaidro "Eiropas Dzelzceļa līnijas" valdes priekšsēdētājs Kaspars Vingris.

"Gada laikā "Rail Baltica" Rīgas Centrālā multimodālā mezgla būvniecībā Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas dienvidu puses būvlaukumā ir veikti inženiertīklu demontāžas un izbūves darbi gandrīz 200 kilometru garumā. Divu kilometru garumā ir izbūvēti ūdensapgādes un kanalizācijas tīkli, kā arī siltumtīkli un gāzes apgādes sistēmas. Sešu kilometru garumā uzstādīti elektroapgādes kabeļi. Demontēti 45 kilometri telekomunikācijas tīklu, un to vietā ierīkoti jauni tīkli 40 kilometru apjomā. Ir veikti dzelzceļa signalizācijas kabeļu izbūves darbi vairāk kā 100 kilometru garumā," informē "BERERIX" Uzraudzības padomes pārstāvis Guntis Āboltiņš-Āboliņš.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!