Pārtikas koncerns "Orkla", kam pieder ražotnes arī Latvijā, jau vienpadsmito gadu iekļauts "Dow Jones" ilgtspējas indeksā, kur kompānija iekļuvusi starp 10% vadošo pārtikas uzņēmumu ilgtspējas jomā Eiropā, informēja SIA "Orkla Latvija" komunikācijas direktore Lineta Mikša.
Šogad koncerna iegūtais kopējais punktu skaits ir 63 no 100, kas ir uzlabojums salīdzinājumā ar pagājušo gadu, kad kompānijas iegūtais punktu skaits bija 62.
Kā skaidroja Mikša, "Dow Jones" ilgtspējas indekss tiek uzskatīts par nozīmīgu reitingu uzņēmumu vides un sociālās atbildības rādītāju novērtēšanā, un tas ir nozīmīgs etalons investoriem un citām ieinteresētajām personām, novērtējot uzņēmumu nefinansiālo darbību.
"Dow Jones" ilgtspējības indekss novērtē uzņēmumu sniegumu trīs galvenajās kategorijās - atbildīgums pret vidi, laba pārvaldība un iesaiste sabiedrībā. Vides kategorijā "Orkla" ir sasniegusi kopējo punktu skaitu 71 no 100. Iepakojuma ziņā kompānija novērtēta ar 79 punktiem no 100, kas ir par 35 punktiem vairāk nekā pērn.
Tāpat "Orkla" šogad ir saņēmusi atzinību par savu darbu veselības un uztura jomā, īpaši saistībā ar koncentrēšanos uz veselīgākas pārtikas un citu veselīgu dzīvesveidu veicinošu produktu izstrādi.
Jau vēstīts, ka "Orkla Latvija" pērn strādāja ar 104,2 miljonu eiro apgrozījumu un peļņu 4,6 miljonu eiro apmērā, aģentūru LETA informēja kompānijā. Tādējādi, pēc aģentūras LETA aprēķiniem, koncerna apgrozījums pērn pieaudzis par 22,3%, savukārt peļņa - par 63,9%.
Latvijā "Orkla" pārstāv un attīsta "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Pedro", "Spilva", "Gutta", "Everest", "Latplanta" un citus zīmolus. Uzņēmums iekļaujas Norvēģijas koncernā "Orkla".