Covid-19 pandēmijas laikā tika daudz diskutēts par ēku apsaimniekošanas un biroja telpu izmantošanas nozīmi. Darba vide tika pielāgota jaunajai situācijai, veicot nelielas izmaiņas, bet lielākas investīcijas ēku projektēšanā un darba vidē tika atliktas līdz brīdim, kad biroja vides izmantošana pēc pandēmijas tiktu labāk izprasta, teikts ziņojumā.
Pandēmijas ietekmē biroja nomas platību nosacījumi ir mainījušies, taču dažus esošos līgumus nebija iespējams mainīt, piemēram, līgumus par uzņēmuma kafejnīcas telpu platībām. Tika samazinātas tikai mainīgās izmaksas, piemēram, izmaksas par klātienes sanāksmēm, taču šos izdevumus daļēji aizstāja lielākas izmaksas, kas radušās par mājas darba vietu ierīkošanu vai biroja papildu uzkopšanu. Tas liecina par dažu objektu apsaimniekošanas līgumu neelastību.