Pētījuma autori secinājuši, ka, neraugoties uz pandēmiju, šī reģiona valstīs šogad ir novērots pozitīvs IKP pieaugums. Tomēr inflācija un globālās piegādes ķēdes problēmu kombinācija palielinājusi produktu un resursu izmaksas, un gala rezultātā cenu pieaugums ietekmējis arī patērētājus. Tā kā pandēmijas ilgtermiņa sekas joprojām nav zināmas, pastiprinājusies mazāku tirdzniecības centru un parku nozīme. Šo tendenci apstiprina mazo tirdzniecības centru skaita palielināšanās visā Centrāleiropas reģionā.
"Neskatoties uz pandēmiju, Latvijā turpina paplašināties gan pārtikas, gan nepārtikas zemo cenu tirgotāji. Šogad vispamanāmāk tirgū ienāca veikalu tīkls "Lidl", kas pirmos 15 veikalus vienā dienā atvēra šī gada oktobrī, kam sekoja vēl 2 veikali. Arī citi zemo cenu zīmoli, piemēram, "Mere", "FixPrice", "Pepco", turpina paplašināties Rīgā un Latvijas reģionu lielpilsētās," stāsta Jevgēņija Kiseļova, "Colliers" Tirdzniecības platību aģentūras asociētā direktore.