IMG_7207
Foto: DELFI

Iedzīvotājiem, kuri plāno vai domā par dzīvokļu iegādi, trūkst informācijas par nekustamo īpašumu nozares uzņēmumiem un to darbību Latvijas tirgū, atklāj "Kantar" pētījums. Turklāt uzņēmumu reputācija ir diezgan zema.

Nekustamo īpašumu uzņēmumu zīmolu atpazīstamība Latvijas iedzīvotāju vidū ir zema, vairums zina tikai dažus nekustamo īpašumu nozares uzņēmumus, savukārt trešā daļa iedzīvotāju (35%) neatpazīst nevienu nozares uzņēmumu. Zināmākie zīmoli ir "Latio", "Merks" un "City24".

Tomēr to iedzīvotāju vidū, kuri plāno iegādāties sev mājokli Rīgā vai Pierīgā, attīstītāju zīmolu atpazīstamība ir krietni augstāka, un starp labāk zināmiem zīmoliem līdzās jau piesauktajiem ierindojas arī "Bonava", "Towers Construction Management" un "YIT".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!