Iedzīvotājiem, kuri plāno vai domā par dzīvokļu iegādi, trūkst informācijas par nekustamo īpašumu nozares uzņēmumiem un to darbību Latvijas tirgū, atklāj "Kantar" pētījums. Turklāt uzņēmumu reputācija ir diezgan zema.
Nekustamo īpašumu uzņēmumu zīmolu atpazīstamība Latvijas iedzīvotāju vidū ir zema, vairums zina tikai dažus nekustamo īpašumu nozares uzņēmumus, savukārt trešā daļa iedzīvotāju (35%) neatpazīst nevienu nozares uzņēmumu. Zināmākie zīmoli ir "Latio", "Merks" un "City24".
Tomēr to iedzīvotāju vidū, kuri plāno iegādāties sev mājokli Rīgā vai Pierīgā, attīstītāju zīmolu atpazīstamība ir krietni augstāka, un starp labāk zināmiem zīmoliem līdzās jau piesauktajiem ierindojas arī "Bonava", "Towers Construction Management" un "YIT".
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit