Konkurss tradicionāli sastāv no vairākiem posmiem, kad darbus vērtē gan patērētāji, gan nozares profesionāļi. Septembrī starptautiskās izstādes "Riga Food" apmeklētāji balsoja par iesniegtajiem darbiem, bet oktobrī un novembrī – interneta lietotāji, ekspertu žūrija, konkursa atbalstītāji. Žūrijas savus vērtējumus noteica atbilstoši konkursa Nolikumam definētajiem kritērijiem: konstrukcija, forma, dizains, funkcionalitāte, kopiespaids, realizācijas kvalitāte u.c.
Ekspertu žūrija šogad nolēma nepiešķirt konkursa galveno balvu, bet uzaicināt piedalīties Pasaules Iepakojuma organizācijas konkursā "WorldStar for Packaging" 2022. gadā trīs uzņēmumus: AS "VG Kvadra Pak" ar sekundāro iepakojumu "The Glenlivet", SIA "Stora Enso Packaging" ar iepakojumu "Choppy Bike" un AS "Balticovo" ar iepakojuma olu saldējumam "Balticovo Premium".