2021. gadā īstenotajā smēķēšanas produktu reklāmas ierobežojumu uzraudzības projektā Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) konstatējis 25 pārkāpumus.
Kā norāda iestāde, ir vērojama būtiska un satraucoša tendence: smēķēšanas produktu reklāmas ierobežojumi ir pārkāpti tieši tajās vidēs un kanālos, kas ir populārākie jauniešu vidū (interneta vide, sociālie mediji), kā arī vietās, kur fiziski pulcējas un satiekas jaunieši.
PTAC aicinājumam labprātīgi novērst konstatētos Tabakas izstrādājumu, augu smēķēšanas produktu, elektronisko smēķēšanas ierīču un to šķidrumu aprites likumā noteikto prasību pārkāpumus ir atsaukušies 13 no 16 komersantiem.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit