Pagājušā gada decembrī, salīdzinot ar 2020. gada decembri, pēc kalendāri koriģētajiem datiem salīdzināmajās cenās mazumtirdzniecības apgrozījums pieauga par 8,3%. Pārtikas preču mazumtirdzniecība pieauga par 1,0%. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, palielinājās par 16,2%, autodegvielas – palielinājās par 4,4%.
Salīdzinot ar 2020. gada decembri, būtiskākais apgrozījuma kāpums bija apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 62,8%), kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 43,8%) un metālizstrādājumu, instrumentu, būvmateriālu un santehnikas mazumtirdzniecībā (par 17,7%). Apgrozījuma kritums bija informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā specializētajos veikalos (par 2,6%).
Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā kalendāra dienu ietekmi, pieauga par 18,1%.
2021. gada decembrī, salīdzinot ar novembri, pēc sezonāli koriģētiem datiem salīdzināmajās cenās mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums pieauga par 7,2%. Pārtikas preču mazumtirdzniecība pieauga par 0,3%. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, palielinājās par 14,2%, autodegvielas mazumtirdzniecība palielinājās par 5,4%.
Salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, būtiskākais apgrozījuma pieaugums bija apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 68,9%), metālizstrādājumu, instrumentu, būvmateriālu un santehnikas mazumtirdzniecībā (par 30,7%) un kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 29,1%). Vislielākais apgrozījuma kritums bija mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 17,6%).
2021. gada decembrī, salīdzinot ar novembri, mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā sezonalitāti, pieauga par 22,1%.