Patlaban uzņēmums izsludinājis vakances Latvijā mārketinga menedžera un sociālo mediju mārketinga vadītāja amatam, un šiem amatiem iespējams pieteikties līdz marta sākumam, novēroja portāls "Delfi Bizness". Pagaidām nav zināms precīzs picēriju atvēršanas datums.
Jāatgādina, ka pagājušajā gadā tika atvērta pirmā kompānijas picērija Lietuvā – Viļņā. To pārvalda Lietuvas kompānija "Morgacita Limited".
"Mēs esam gandarīti uz Lietuvu atvest tādu globālu zīmolu kā "Domino's," toreiz sacīja "Morgacita Limited" meitasuzņēmuma "D-Pizza LT" vadītājs Oļegs Talalajs. "Mēs ticam, ka "Domino's" gūs panākumus jaunajā tirgū."
"Domino's Pizza" ir ASV picēriju tīkls, kas dibināts 1960. gadā. Patlaban uzņēmumam ir 18 000 picēriju vairāk nekā 90 valstīs. Uzņēmums lielākoties paplašinās ar franšīzes palīdzību.
2020. gadā "Domino's Pizza" globālie pārdošanas apjomi pārsniedza 16,1 miljardu ASV dolāru, no kuriem gandrīz 8,3 miljardus dolāru veidoja ieņēmumi ASV, bet vairāk nekā 7,8 miljardus dolāru – ieņēmumi starptautiskajos tirgos. 2021. gada otrajā ceturksnī "Domino's Pizza" pārdošanas apjomi pasaulē sasniedza 4,1 miljardus dolāru.
Kompānija izceļas ar dažādiem digitāliem risinājumiem, kas palīdz sasniegt lielākus pārdošanas apjomus. 2020. gadā ASV vairāk nekā 70% ieņēmumu veidoja pasūtījumi no digitālajiem kanāliem. Uzņēmums attīstījis pasūtīšanas risinājumus tādās platformās kā "Google Home", "Facebook Messenger", "Apple Watch", "Amazon Echo", "Twitter" un citās. 2019. gadā uzņēmums arī paziņoja par sadarbību ar kompāniju "Nuro" autonomas picu piegādes testēšanā.
Ieskaties Lietuvas "Domino's Pizza":