MISC 2.0 - 11658
Foto: Publicitātes foto

Saldējuma un piena produktu ražotāju un izplatītāju grupas "Food Union" vadītājs Eiropā Normunds Staņēvičs nule kā atkāpies no šī amata. "Food Union" grupas padome šajā amatā jau apstiprinājusi Artūru Čirjevski, kurš ir līdzšinējais grupas finanšu direktors Eiropā.

Artūram Čirjevskim ir vairāk nekā desmit gadu pieredze augstākās vadības un uzņēmumu darbības finanšu jomā FMCG kompānijās Latvijā. Viņš "Food Union" grupā strādājis kopš 2015. gada, kad tā iegādājās savu trešo aktīvu Latvijā – SIA "Rīgas Piensaimnieks", kam pieder zīmoli "Kārums", "Dzintars" un "Mājas". Artūrs Čirjevskis tajā laikā bija SIA "Rīgas Piensaimnieks" izpilddirektors un valdes loceklis. Pēc apvienošanās Čirjevskis kļuva par "Food Union" grupas finanšu direktoru Eiropā, un līdz šim brīdim bijis atbildīgs par finanšu kontroli, plānošanu un pārvaldi.

"Tagad esam jaunas "Food Union" grupas nodaļas sākumā. Tas ir nākamais attīstības posms, kurā uzmanība tiks vērsta uz dziļāku integrāciju un spēcīgāku sinerģiju starp grupas uzņēmumiem, kā arī uz mūsu komerciālā potenciāla izmantošanu, jo sevišķi Ziemeļeiropas tirgos. Redzam lielu potenciālu iespēju izmantošanā šajos augsti attīstītajos un konkurētspējīgajos tirgos, izmantojot mūsu komerciālās un biznesa informācijas zināšanas, mūsu ražošanas un izplatīšanas jaudu, kā arī mūsu pieredzi spēcīgu vietējo zīmolu veidošanā," komentē "Food Union" dibinātājs un globālais vadītājs Andrejs Beshmeļņickis.

"Food Union" komerciālo stratēģiju un biznesa attīstību Dānijā, Norvēģijā un Rumānijā vadīs un atbalstīs Aivars Auss (Aivar Aus), Igaunijas saldējuma ražotāja un Igaunijā lielākā saldējuma zīmola "Premia TKH" izpilddirektors. Viņa teju 30 gadu profesionālā pieredze saldējuma zīmolu attīstībā un tirdzniecībā, kā arī "Premia" izaugsme pēdējos gados kalpo par pamatu, lai kopā ar pieredzējušo "Food Union" Latvijas struktūrvienības komandu īstenotu nākamo grupas attīstības posmu.

"Noslēdzam grupas sākotnējās restrukturizācijas un integrācijas procesu nodaļu, un turpmāk plānojam koncentrēties uz komerciālo attīstību un vērtības radīšanu ieinteresētajām pusēm. Kopā ar kolēģiem un ekspertiem ar daudzu gadu pieredzi Baltijas tirgos mārketinga, biznesa attīstības, izpētes un izstrādes, kā arī ražošanas jomās esam apņēmušies paātrināt izaugsmi un radīt vēl lielāku vērtību patērētājiem, izmantojot "Food Union" Saldējuma kompetences centru un "Svaigo piena produktu izcilības centru" Rīgā," saka Food Union grupas vadītājs Eiropā Artūrs Čirjevskis.

Līdz ar vadības izmaiņām grupas iekšienē, plānotas arī izmaiņas "Food Union" Latvijas uzņēmuma AS "Rīgas piena kombināts" valdē. Normundu Staņēviču valdes priekšsēdētāja amatā nomainīs pašreizējā Latvijas struktūrvienības ģenerāldirektore Irēna Holodnaja. Savukārt Latvijas struktūrvienības ilggadējie dzinējspēki – "Food Union" mārketinga vadītāja Latvijā Ieva Lejniece, "Food Union" ražošanas vadītājs Latvijā Sergejs Peresadins un komercdirektors Latvijā Igors Mareckis valdei pievienosies kā jaunie valdes locekļi. Tikmēr līdzšinējie valdes locekļi – "Food Union" grupas vadītājs Eiropā Artūrs Čirjevskis, grupas izpilddirektors Baltijas un NVS valstīs Sergejs Beshmeļņickis un "Food Union" grupas iepirkumu vadītājs Baltijas un NVS valstīs Vitālijs Ivanovs pametīs Latvijas struktūrvienības valdi, lai turpmāk koncentrētos uz grupas izaugsmi Eiropā.

"Food Union" ir uzņēmums, kas izstrādā vietējos zīmolus un nodrošina produktus Eiropā, Baltkrievijā, Krievijā, Ķīnā un Klusā okeāna Āzijā. Tas šobrīd ir viens no lielākajiem saldējuma ražotājiem Baltijā un Dānijā, un grupai ir spēcīgas tirgus pozīcijas Norvēģijā, Rumānijā, Krievijā un Baltkrievijā. Grupu atbalsta Honkongā bāzēta investīciju kompānija "Meridian Capital Limited" un viena no Āzijas lielākajām privātā kapitāla firmām "PAG".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!