Ķekavas apvedceļa būvdarbi
Foto: Publicitātes foto

Topošās Ķekavas apvedceļa (Bauskas šoseja A7) trases būvdarbi ir pietuvojušies Rīgas robežai – Rāmavā paralēli Bauskas šosejai (A7) tiek izbūvēts ceļa uzbērums. Savukārt Bauskas šosejas un Baložu ielas krustojumā sāk pārbūvēt Rīgas HES un SIA "Rīgas ūdens" maģistrālā ūdensvada posmu, patlaban tiek demontētas vecās caurules un ar rievsienu nostiprinātā ūdensvada trases ierakumā tiek guldītas jaunas caurules, informē VSIA "Latvijas Valsts ceļi".

Zemes darbi – grunts apmaiņa, ceļa uzbērumu izbūve u.c. – turpinās arī citur trasē, savukārt trases 23,1. kilometrā sākta testa pāļu dzīšana A7 pārvadam pār Ķekavas apvedceļu. Ostvalda kanāla caurtekai trases 14,78. kilometrā patlaban tiek izbūvēta hidroizolācija; pašvaldības autoceļa C12 pārvadam pār Ķekavas apvedceļu (15,33. km) tiek izbūvēts režģots pamats; pašvaldības autoceļa C13 tunelim zem Ķekavas apvedceļa (16,50. km) ir iebetonētas divas no četrām balstu pamata pēdām; ceļa pārvadam pār Ķekavas apvedceļu (11,66. km) tiek izbūvēti pāļi.

Būvdarbu laikā materiālu piegāde notiek pa vairākiem vietējās nozīmes autoceļiem. Satiksmes ierobežojumi būvdarbu dēļ patlaban nav ieviesti, norāda "Latvijas Valsts ceļi".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!