MISC 2.0 - 7357
Foto: LETA. Baiba Liepiņa, Latvijas Reklāmas asociācijas vadītāja

Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) kopsapulcē ir ievēlēta jauna valde un par tās priekšsēdētāju uz turpmāko trīs gadu periodu vienbalsīgi ievēlēta tās līdzšinējā vadītāja Baiba Liepiņa, portālu "Delfi" informēja asociācijā.

Saskaņā ar LRA statūtiem, valdē darbojas tās priekšsēdētājs un astoņi valdes locekļi, ko LRA biedri ievēl uz trīs gadu periodu.

Asociācijas valdē strādās AS "Latvijas Mediji" komercdirektors Aigars Stankēvičs, "TV3 Group Latvia" Pārdošanas vadītāja Ginta Salmane, "Tet" Mārketinga dienesta direktore Inese Kalveite, "JCDecaux Latvija" vadītāja Jelena Brokāne, AS "Delfi" valdes priekšsēdētājs Konstantīns Kuzikovs, reklāmas aģentūras "Guilty|Ogilvy" un aktivizācijas aģentūras "ASAP Promo" vadītāja Kristīne Kalniņa-Ūsele, SIA "Gemius Latvia" vadītāja Linda Egle, "Dentsu Latvia" vadītāja Linda Saulīte.

Līdz ar jaunās valdes ievēlēšanu tajā ir pārstāvēts plašs nozaru loks, proti, mediju uzņēmumi (TV, radio, internets, multimediji), aģentūras, tostarp digitālās, mediju, PR un radošās, reklāmdevēji, kā arī pētījumi un tehnoloģijas.

"Man ir patiess prieks jaunās valdes sastāvā redzēt biedrus no tik plaša nozares uzņēmumu spektra. Tā kā tēmu loks, ar ko ikdienā saskaras LRA, ir gana plašs, esmu pārliecināta, ka valdes locekļu dažādā pieredze un zināšanas mums palīdzēs kopīgiem spēkiem turpināt virzīties pretim mērķiem", jaunievēlēto valdes sastāvu komentējusi Liepiņa.

"Asociācijā esam aizsākuši un turpināsim virkni būtisku jautājumu risināšanu, kas skar asociācijas biedru un reklāmas nozares intereses, kā piemēram, iesaiste publisko iepirkumu prakses uzlabošanā un pilnveidošanā, kur šobrīd izgaismojas virkne problēmsitāciju, par ko teju ik dienas vērš uzmanību asociācijas biedri, administratīvā sloga mazināšana un izvairīšanās no liekas un nesamērīgas reklāmas regulācijas, kur, salīdzinot reklāmas jomas vidi citās ES dalībvalstīs un tuvākajās kaimiņvalstīs, kļūstam nekonkurētspējīgi, bremzējot vietējā tirgus attīstītību. Turpināsim sadarboties ar Latvijas izglītības iestādēm, lai labāk sagatavotu reklāmas profesionāļus darba tirgum," sacīja Liepiņa.

"Tāpat tuvākajā laikā plānots apkopot un publicēt Latvijas mediju reklāmas ienākumu apjomus, ko darām jau vairākus gadus pēc kārtas, kā arī aktīvi sekojam līdzi tirgus dinamikas tendencēm," par tuvākajiem asociācijas plāniem norādīja LRA valdes priekšsēdētāja.

Latvijas Reklāmas asociācija ir sabiedriska organizācija, kurā ir apvienojušies mediji, reklāmas aģentūras, tostarp mediju, radošās un pilna spektra aģentūras, reklāmdevēji un pētījumu uzņēmumi. Asociācija dibināta 1994. gadā. Šobrīd asociācijas biedru skaits ir sasniedzis 47.

LRA kopš 2017. gada ir Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) biedrs, kopš 2003. gada – Eiropas Komunikāciju Aģentūru asociācijas biedrs (EACA) biedrs.

LRA galvenie mērķi ir sakārtota nozares vide, kas nodrošina uzņēmējdarbības ilgtspēju, biedrība kā ērta nozares pieredzes uzkrāšanas un apmaiņas platforma, kā arī profesionālā izglītība un pilnveide. Asociācijas galvenie uzdevumi – piedalīties normatīvo aktu izstrādē un darbā ar publiskajām institūcijām, sadarboties ar Latvijas augstskolām reklāmas nozares profesionālās kvalitātes celšanai, pārstāvēt biedru intereses nozarei aktuālos jautājumos, organizēt seminārus un diskusijas. Visiem LRA biedriem ir saistoša Latvijas Reklāmas profesionāļu ētikas kodeksa ievērošana.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!