Foto: Privātais arhīvs

Trīs jaunie uzņēmēji “Delfi Bizness” stāsta par biznesa ideju rašanos, pirmajiem soļiem uzņēmējdarbībā un to, kā soli pa solim izdevies izveidot veiksmīgus, eksportējošus uzņēmumus.

Katrs no viņiem atzīst, ka šajā ceļā saskāries ar lielākiem un mazākiem izaicinājumiem. "Piekrītu domai, ka uzņēmējdarbība ir viens no labākajiem terapijas veidiem. Ceļā uz veiksmīgu biznesu uzņēmējs sastopas ar visiem saviem dēmoniem," tā saka jaunuzņēmumu dibinātājs, investors Raimonds Kulbergs. Viņš savu izloloto uzņēmumu jau pārdevis ASV tirgus līderim.

Savukārt tējas uzņēmuma "Plūkt" dibinātāja un vadītāja Māra Lieplapa, kā arī sporta gripu ražotāja "RocketGrip" līdzdibinātājs un vadītājs Reinis Nikuļcevs, kuriem ideja par savu biznesu radusies jau skolas solā, atzīst, ka sākotnēji saskārušies ar attieksmi, ka viņus kā jauniešus Latvijas uzņēmējdarbības vidē neuztver nopietni. "Mūs gribēja "atšūt", jo kāds gan bizness var izdoties tādam jaunam, "zaļam gurķim"," atceras Reinis. Abiem bija jāatrod risinājums šai problēmai. Tas ir izdevies – izveidoti eksportējoši uzņēmumi un turpinās biznesa izaugsme.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!