Lidl
Foto: Publicitātes attēli

Pirms Vācijas veikalu tīkla "Lidl" ienākšanas Latvijas tirgū daudz tika spriests un prognozēts, kāda būs tā ietekme uz Latvijas mazumtirdzniecības nozari. Tagad, kad pagājuši vairāki mēneši kopš pirmā "Lidl" veikala atvēršanas, parādās pirmie secinājumi par jaunā tirgus dalībnieka patieso spēku.

Jāatgādina, ka pirmais "Lidl" veikals Latvijā pēc ilgstoša sagatavošanās perioda, kurā bremzējoša loma bija arī Covid-19 uznācienam, durvis vēra pagājušā gada oktobrī, līdz ar to ir pagājuši mazliet vairāk nekā četri mēneši.

Pašlaik Latvijā atvērti 18 "Lidl" veikali (deviņi veikali Rīgā un pa vienam Daugavpilī, Rēzeknē, Jēkabpilī, Ogrē, Valmierā, Jelgavā, Tukumā, Ventspilī un Liepājā). Turpinās darbs pie veikalu tīkla paplašināšanas visā Latvijā, un paralēli tiek strādāts, lai ieietu arī Igaunijas tirgū, kura apkalpošana notiks no Rīgā izvietotā loģistikas centra.

Milžu cīņas

Jau pirms "Lidl" veikalu atvēršanas Latvijā tika prognozēts, ka būtiskāko ietekmi izjutīs tieši lielie tirgus spēlētāji – "Rimi" un "Maxima".

"Mazumtirdzniecības nozarē Latvijā konkurence par pircējiem vienmēr bijusi ļoti sīva, tāpēc tirgotāji vēsturiski dinamiski reaģējuši uz ikviena tirgus dalībnieka aktivitātēm. Tas nozīmē gan regulāru sortimenta attīstību, gan arī iepirkšanās procesa pilnveidošanu, lai stiprinātu no konkurentiem atšķirīgās priekšrocības un pielāgotos pircēju paradumu tendencēm," situāciju nozarē raksturo "Rimi Latvia" pārstāvis Juris Šleiers

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!