LAA ombuds (ārpustiesas atlīdzību strīdu izskatīšanas institūcija) pēc būtības pērn izskatījis 28 sūdzības, pieņemot dažādus lēmumus. Septiņas klientu sūdzības apmierinātas pilnīgi vai daļēji, bet 18 – noraidītas. Trīs sūdzībās klients un apdrošinātājs panākuši izlīgumu.
Joma, par kuru 2021. gadā ombuds saņēma visvairāk sūdzību, ir īpašuma apdrošināšana – pērn par klientu domstarpībām ar apdrošinātājiem īpašuma apdrošināšanā saņemtas 18 sūdzības, KASKO – 5, nelaimes gadījumu apdrošināšanā un veselības apdrošināšanā – pa 3, ceļojumu apdrošināšanā – 2 un dzīvības apdrošināšanā – 1 sūdzība. Jāpiezīmē, ka par OCTA gadījumiem klienti ar pretenzijām var vērsties Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit