Tekošie griesti mākslas muzejā - 15
Foto: DELFI
Latvijas Apdrošinātāju asociācijas (LAA) ombuds 2021. gadā ir saņēmis 32 klientu sūdzības par apdrošināšanas pakalpojumiem, visvairāk pieteikumu saņemts par īpašuma apdrošināšanas gadījumiem. Ar ombuda lēmumu apmierināta ir ceturtā daļa no izskatītajām klientu sūdzībām.

LAA ombuds (ārpustiesas atlīdzību strīdu izskatīšanas institūcija) pēc būtības pērn izskatījis 28 sūdzības, pieņemot dažādus lēmumus. Septiņas klientu sūdzības apmierinātas pilnīgi vai daļēji, bet 18 – noraidītas. Trīs sūdzībās klients un apdrošinātājs panākuši izlīgumu.

Joma, par kuru 2021. gadā ombuds saņēma visvairāk sūdzību, ir īpašuma apdrošināšana – pērn par klientu domstarpībām ar apdrošinātājiem īpašuma apdrošināšanā saņemtas 18 sūdzības, KASKO – 5, nelaimes gadījumu apdrošināšanā un veselības apdrošināšanā – pa 3, ceļojumu apdrošināšanā – 2 un dzīvības apdrošināšanā – 1 sūdzība. Jāpiezīmē, ka par OCTA gadījumiem klienti ar pretenzijām var vērsties Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!