"Best Butcher" putnu gaļa - 1
Foto: Publicitātes foto

Veicot laboratorisko kontroli, Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) vairākās Polijas izcelsmes putnu gaļas partijās konstatējis salmonellas. "Maxima" pārstāvji norāda, ka produkciju ir izņēmušu no veikaliem un ka sazinājušies ar gaļas izplatītāju.

"Salmonella spp." klātbūtne konstatēta sekojošās Polijas izcelsmes produktu partijās:


  1. Cāļa kājas ar muguru "Best Butcher" (PL 20630501 WE), derīguma termiņš - 15.03.2022., partija nr. 6450439369, izplatītājs - Maxima International Sourcing, UAB;

  2. Cāļa šķiņķi "Best Butcher" (PL 20630501 WE), derīguma termiņš - 15.03.2022., partija nr. 6450439377; izplatītājs - Maxima International Sourcing, UAB;

  3. Cāļa krūtiņas mazās filejas "Best Butcher" (PL 20630501 WE), derīguma termiņš - 15.03.2022., partija nr. 6450439381, izplatītājs - Maxima International Sourcing, UAB;

  4. Tītara maltās gaļas masa "Best Butcher" (PL 10024001 WE) – derīguma termiņš - 16.03.2022., partija nr. 2261006922, izplatītājs - Maxima International Sourcing, UAB.


PVD aicina patērētājus, kuri ir iegādājušies minēto produktu partijas, būt uzmanīgiem un gaļu lietot uzturā tikai pēc rūpīgas termiskās apstrādes. Salmonellas iet bojā dažu sekunžu laikā, produkta iekšējai temperatūrai sasniedzot vismaz +74°C.

Tāpat PVD atgādina, lai nepiesārņotu citus produktus un virsmas, jēlproduktus, tostarp putnu gaļu jāgatavo atsevišķi no citiem produktiem, un pēc darba ar jēlproduktiem kārtīgi jānomazgā rokas un virtuves inventārs.

Komentējot PVD paziņojumu, "Maxima" pārstāvji norāda, ka "pārtikas drošība un kvalitāte ir uzņēmuma svarīgākā prioritāte."

"Pēc saņemtās informācijas “Maxima Latvija” nekavējoties aptur konkrētā ražotāja putnu gaļas produktu tirdzniecību un pašlaik produkti tiek izņemti no apgrozības. Esam uzsākuši iekšējo pārbaudi un sazinājušies ar konkrēto putnu gaļas ražotāju, pieprasot situācijas skaidrojumu. „Maxima Latvija“ situācijas izmeklēšanā cieši sadarbojas ar Pārtikas un veterināro dienestu," norādīts uzņēmuma paziņojumā presei.

Uzņēmums arī atvainojas pircējiem par radušos situāciju. "Jautājumu gadījumā pircējus aicinām sazināties zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 80002020," norāda mazumtirgotājs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!