"Maxima Latvija" pārstāve Laura Bagātā portālam "Delfi" sacīja, ka esošā situācija ir ietekmējusi cilvēku iepirkšanās paradumus, precīzāk, ir nedaudz mainījies pirkuma groza saturs, tādēļ pašlaik uzņēmums primāri koncentrējoties uz nepārtrauktu preču pieejamību veikalos.
"Vairāk nekā ierasts tiek pirkti produkti, kuriem ir ilgāks uzglabāšanas termiņš. Galvenais iemesls kāpēc atsevišķos veikalos, piemēram, ir tukšāki sāls plaukti - cilvēki pērk ievērojami vairāk iepakojuma nekā ikdienā nepieciešams," atzina uzņēmuma pārstāve.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit