MISC 2.0 - 12476
Foto: Publicitātes foto

Pašmāju mazumtirdzniecības tīkls "Citro" paplašina savu ķēdi Rīgā ar veikalu Āgenskalnā. Tajā investēts viens miljons eiro. Līdz gada beigām ir paredzēts atvērt vēl citus jaunus šā zīmola veikalus galvaspilsētā.

Jaunatvērtais "Citro" veikals Āgenskalnā ir trešais šī zīmola veikals Rīgā; jau aprīlī plānots atvērt nākamo veikalu Ziepniekkalnā, bet līdz gada beigām Rīgā ir plānots atvērt vēl vairākus citus.

"Mazumtirdzniecības zīmols "Citro" mērķtiecīgi turpina zīmola attīstību un tirdzniecības tīkla pārklājuma paplašināšanu, attīstot darbību arī galvaspilsētā. Šogad plānots pakāpeniski atvērt vairākus veikalus, tādējādi nostiprinot "Citro" klātbūtni Rīgā. Tīkla attīstību un modernizāciju plānojam atbilstoši jaunākajām mazumtirdzniecības tendencēm, lai pircējiem nodrošinātu patīkamu vidi, ērtu iepirkšanos un daudzveidīgu preču sortimentu, tostarp plašu vietējo ražotāju piedāvājumu," klāsta "Citro" zīmola pārstāvis, SIA "Latvian Retail Management" valdes priekšsēdētājs Imants Kelmers.

Jaunā veikala telpas Āgenskalnā ir renovētas saskaņā ar "Citro" zīmola koncepciju "Svaigums ikdienai" un energoefektivitātes veicināšanai ir uzstādītas modernas iekārtas resursu efektīvai izmantošanai. Veikalā ir pieejams depozīta iepakojuma nodošanas punkts.

Mazumtirdzniecības tīkla "Citro" zīmols pieder Latvijas uzņēmumu apvienībai SIA "Latvian Retail Management". To veido vietējā kapitāla uzņēmumu tīkli AS "Diāna", SIA "Gabriēla", SIA "Lekon" un SIA "AA&CO". Uzņēmumu apvienība pārstāv "Citro" un "Eldo" zīmola veikalu tīklu ar vairāk nekā 80 tirdzniecības vietām visā Latvijā.

SIA "Latvian Retail Management" nodrošina vienotu kopējā tīkla sortimentu, organizējot loģistikas sistēmu un ietverot individuāla piedāvājuma veidošanu katra sadarbības partnera tirdzniecības vietās atbilstoši reģiona tradīcijām un vietējo ražotāju piedāvājumam.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!