Foto: LETA

Lauku atbalsta dienests (LAD) no šā gada 1. aprīļa atsāks klientu apkalpošanu klātienē gan centrālajā struktūrvienībā Rīgā, gan visās dienesta reģionālajās lauksaimniecības pārvaldēs, informē LAD.

Taču aizvien ar dienestu iespējams sazināties arī attālināti. Klienti saņemt konsultācijas un atbildes uz jautājumiem var zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 darba dienās no plkst. 8.00-20.00; rakstot savus jautājumus uz e-pastu pasts@lad.gov.lv.

Iesniegt dokumentus elektroniski klienti var ar LAD Elektroniskās pieteikšanās sistēmas starpniecību. Ērts rīks saziņai ir dienesta mobilā lietotne. Turklāt, atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem sniedz arī virtuālā asistente Ieva, kas atrodas dienesta mājaslapā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!