Foto: Pexels.com, Mohammad Danish

Valsts vides dienestā (VVD) reorganizācijas rezultātā no 1. aprīļa darbu uzsāk Atļauju pārvalde, kas izveidota ar mērķi uzlabot atļauju dokumentu kvalitāti un nodrošināt vienādu pieeju vides prasību izvirzīšanai visā Latvijā. Līdz šim atļauju izsniegšanu nodrošināja atsevišķas VVD reģionālās struktūrvienības.

"Kā vienu no lielākajiem pārmaiņu ieguvumiem mēs sagaidām klientu apmierinātības pieaugumu, jo efektīva vides jautājumu pārraudzība paredz vienotu pieeju atļauju un licenču izsniegšanā. Šīs strukturālās pārmaiņas saglabā esošās un ļaus veidot jaunas darba vietas reģionos un vienlaikus nostiprina attālinātā darba pieeju, īstenojot mobilās darba vietas principu. Pārmaiņu ieguvēji būs arī darbinieki, jo katram tiek dotas iespējas attīstīt padziļinātu kompetenci savā specializācijā," par pārmaiņām dienesta struktūrā stāsta VVD ģenerāldirektore Elita Baklāne-Ansberga.

Atļauju pārvalde būs lielākā VVD struktūrvienība, kuru veidos 2 departamenti – Būvniecības un attīstības departaments un Piesārņojuma un dabas resursu departaments. Pārvaldes direktore būs Daina Kalēja, kura ieguvusi ilggadēju profesionālu pieredzi un plašas zināšanas vadot Lielrīgas reģionālās vides pārvaldi. Jaunizveidotās struktūrvienības komandu veido vadītāji un eksperti no reģioniem, kas, strādājot centralizētajā struktūrā, saglabās iespēju turpināt darbu savā reģionā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!