Foto: LETA

No 4. aprīļa Valsts zemes dienests (VZD), nodrošinot epidemioloģiskās drošības pasākumus, lai mazinātu inficēšanās riskus ar Covid-19 vīrusu, pakāpeniski atsāk pakalpojumu sniegšanu saviem klientiem klātienē.

VZD klientu apkalpošanas centros – Cēsīs, Daugavpilī, Gulbenē, Jelgavā, Jēkabpilī, Jūrmalā, Kuldīgā, Liepājā, Madonā, Ogrē, Rēzeknē, Rīgā, Valmierā un Ventspilī, klientiem pēc iepriekšēja pieraksta būs iespēja klātienē:

  • epidemioloģiski drošajā režīmā jeb zaļajā režīmā pasūtīt nepieciešamos pakalpojumus un saņemt konsultācijas. Apmeklējuma laikā klientam kopā ar personas apliecinošu dokumentu (pasi vai eID karti) ir jāuzrāda derīgs vakcinācijas, balstvakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts.

  • epidemioloģiski nedrošajā režīmā jeb sarkanajā režīmā, neuzrādot derīgu vakcinācijas, balstvakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu, būs iespēja saņemt pakalpojumu izpildes materiālus, bet zemes kadastrālajā uzmērīšanā sertificētajām personām (mērniekiem) iespēja iesniegt zemes kadastrālas uzmērīšanas papīra dokumentus datu reģistrācijai vai aktualizācijai Kadastrā.

Apkalpošanas centros Cēsīs, Daugavpilī, Gulbenē, Jelgavā, Jēkabpilī, Jūrmalā, Kuldīgā, Liepājā, Madonā, Rēzeknē, Rīgā (Puškina ielā 14. un 11. Novembra krastmalā 31), Valmierā un Ventspilī pēc iepriekšēja pieraksta būs iespēja klātienē epidemioloģiski drošajā režīmā jeb zaļajā režīmā pēc iepriekšēja pieraksta iepazīties ar arhīva materiāliem.

Joprojām ir iespēja pieteikt personalizētās konsultācijas tiešsaistes programmā "Zoom" vai "Webex".

Neatkarīgi no tā, vai klientu apkalpošana notiek epidemioloģiski drošajā vai nedrošajā režīmā, klātienes apmeklējuma laikā VZD klientam ir jālieto medicīniskā mutes un deguna aizsargmaska vai ne zemākas klases kā FFP2 respirators bez vārsta.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!