dzelzceļš, rīga, vilciens-001
Foto: DELFI
Kamēr Latvijā jaunos vilcienus vēl tikai gaidām, kādu laiku būs vēl jāturpina braukt ar vecajiem. Šobrīd valstī izmantotie elektrovilcieni un dīzeļvilcieni ir ražoti Padomju Savienībā, bet nepieciešamās rezerves daļas remontam tika iepirktas Krievijā, Baltkrievijā un arī Ukrainā. Līdz ar Krievijas iebrukumu Ukrainā un tā dēļ ieviestajām sankcijām rezerves daļu iegādes process kļuvis grūtāks, dārgāks un var novest pie ritošā sastāva skaita samazināšanas.

AS "Pasažieru vilciens" Korporatīvo attiecību daļas vadītāja Sigita Zviedre "Delfi Bizness" skaidro, ka ritošais sastāvs, ar kuru uzņēmums pašreiz nodrošina pasažieru pārvadājumus, ir projektēts un būvēts Padomju Savienības laikā, attiecīgi arī visas rezerves daļas un komplektējošās daļas ir projektētas un izgatavotas bijušajās Padomju Savienības republikās. "Līdz šim rezerves daļas pamatā iegādājāmies no Krievijas, Baltkrievijas un Ukrainas," stāsta Zviedre.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!