Pagājušā gadā "DHL Express Latvia" Rīgas lidostas teritorijā uzbūvēja jaunu kravu pārkraušanas termināli, kas plašākai publikai pandēmijas dēļ vēl nav izrādīts. Tāpat uzņēmums gatavojas atvērt jaunu klientu centru Rīgas centrā, ir papildinājis savu autoparku ar elektrobusiem un apsver domu par savu pakomātu tīklu. Sarunā ar portālu "Delfi Bizness" uzņēmuma vadītājs Krists Ezeriņš arī atklāj, kādā stāvoklī ir uzņēmuma infrastruktūra Ukrainā, cik būtisks bija Krievijas tirgus, kas ticis pamests, un cik veiksmīgi pašmāju uzņēmumi prot piemēroties mainīgajiem apstākļiem.
Jauns kravu pārkraušanas terminālis bija DHL sapnis Latvijā kopš 2013. gada, tas nāca ilgi. Jāņem vērā, ka Rīgas lidosta var piedāvāt noteiktas vietas, kurās investēt, tomēr 2013. gadā lidostā vēl īsti nebija sadalīts, kura būs kravas termināļu puse, bet kura – aviopasažieru pārvadājumu puse. "Kad tas skaidri izkristalizējās, arī mēs varējām konkrētāk rīkoties," teic "DHL Express Latvia" vadītājs Krists Ezeriņš.
Uzņēmums laika gaitā nomainīja vairākus zemesgabalus, kas, tam attīstoties, bija kļuvuši par mazu. Kopumā tika nomainītas trīs potenciālās termināļa vietas. "Mums ir svarīgi būt pie lidostas, lai varam ātri pārkraut kravas. Ātrums ir svarīgs," norāda Ezeriņš. Diemžēl lidostas skrejceļa otra puse nav pateicīga vieta, jo tai nav tik ērtas piebraucamās infrastruktūras, svarīgs ir tuvums Rīgai.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv