Foto: Publicitātes attēli

Kristaps Porziņģis un sporta aizsargekipējuma ražotājs "Blindsave" kopā izveidojuši jaunu sporta zīmolu – "Gamepatch", kas nodarbosies ar funkcionālo sporta apģērba ražošanu basketbolam un citiem sporta veidiem, informē uzņēmuma pārstāvji.

Uzņēmums izmantos Latvijā radītu tehnoloģiju un kuru produkciju pazīst florbola, basketbola un handbola pasaulē. Jaunā zīmola izveide kopā ar Porziņģi dos iespēju attīstīt šīs inovācijas jaunā līmenī un vēl vairāk Latvijas vārdam izskanēt sporta pasaulē, skaidro uzņēmuma pārstāvji.

"Ikvienam sportistam ir svarīgi uz laukuma justies droši un pārliecinoši. Es ieguldu lielu darbu, stiprinot savu ķermeni, taču papildus drošību dod arī pareizi izvēlēts ekipējums. "Gamepatch" izstrādātais aizsargekipējums spēj pasargāt spēlētājus no neveiksmīgām sadursmēm, kritieniem un traumām, tāpēc šāda veida produkti kļūs arvien nozīmīgāki. Turklāt, spēlējot Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA), kur pieaug ātrums un fiziskā spēle, ir daudz spēlētāju, kuri ikdienā jau izmanto šāda veida produktus. Esmu drošs, ka "Gamepatch" ļaus Latvijas vārdam izskanēt sporta ekipējuma pasaulē," norāda Porziņģis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!