Investoram Martinam Tajuram ir bijusi tieša saistība ar diviem Igaunijas vienradžiem jeb jaunuzņēmumiem, kas sasnieguši vairāk nekā viena miljarda ASV dolāru tirgus vērtību. Viens no tiem ir Igaunijas pirmais vienradzis – "Skype", kur viņš dažādos amatos strādāja vairākus gadus, bet otrs – klientu attiecību pārvaldības sistēmas uzņēmums "Pipedrive", kuru viņš pirms 12 gadiem nodibināja kopā ar vēl četriem līdzgaitniekiem. 2020. gadā "Pipedrive" kļuva par kārtējo Igaunijas vienradzi, bet Martins Tajurs tagad palīdz citiem jaunuzņēmumiem attīstīties, kļūstot par tā dēvēto biznesa eņģeļi.
Sarunā ar “Delfi Bizness” viņš stāsta par ceļu “Pipedrive” kļūšanai par vienradzi, ar kādām grūtībām nācās saskarties un to, kā jaunuzņēmums, kurš meklē investoru, var piesaistīt tieši Martina Tajura uzmanību.
Uz saunu ar sliktu interneta pārklājumu
Jautāts par “Pipedrive” pirmsākumiem, Tajurs stāsta, ka toreiz, 2010. gadā, kompānijas vēlākie līdzdibinātāji bijuši ar zināšanām par interneta lietotājprogrammu veidošanu, idejām un vēlmi ko darīt. Timo Reins un Urmass Purde iepriekš bija kopīgi strādājuši pārdošanas nozarē. Savukārt Martinam Tajuram, Martinam Henkam un Ragnaram Sasam bija kopīga iepriekšējā pieredze uzņēmuma izveidē, kura darbība gan neizvērsās veiksmīga.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv