DPD, pakomāts, e-komercija, iepirkšanās
Foto: Publicitātes foto

Starptautiskais sūtījumu piegādes uzņēmums "DPD Latvija", ieguldot 230 tūkstošus eiro, modernizējis pašapkalpošanās vietni privātpersonām ērtākai sūtījumu noformēšanai un izsekošanai, izveidota arī jauna biznesa klientu platforma "myDPD", kur apstrādāt, pārvaldīt un koordinēt savus sūtījumus.

""DPD Latvija" kā starptautisks uzņēmums ikdienā seko līdzi aktuālajām nozares tendencēm pasaulē un iedzīvina tās vietējā tirgū. Līdz ar strauji augošiem sūtījuma apjomiem, arvien vairāk sūtījumu tiek noformēti tiešsaistē, tāpēc esam modernizējuši un padarījuši lietošanai ērtāku privātpersonu pašapkalpošanās portālu, kā arī izstrādājuši jaunu biznesa klientu apkalpošanas platformu, iekļaujot funkcionalitāti, kas uzņēmējiem ir svarīga gan sūtījumu nodrošināšanai, gan sadarbības veicināšanai ar saviem klientiem," skaidro "DPD Latvija" valdes priekšsēdētājs Jānis Grants.

"DPD Latvija" ir viens no sūtījumu piegādes tirgus līderiem ar vairāk nekā 24 gadu pieredzi. Latvijā tas darbojas kopš 1998.gada. "DPD Latvija" nodrošina sūtījumu piegādi Latvijas teritorijā, kā arī veic starptautiskos sūtījumus. Tā ir daļa no "DPD grupas" uzņēmumiem, kas pārstāvēti 43 pasaules valstīs un pieder Francijā reģistrētam uzņēmumam "GeoPost". Grupas 2020.gada apgrozījums sasniedza gandrīz 11 miljardus eiro. "GeoPost ir "Le Groupe La Poste" piederoša kontrolakciju sabiedrība.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!