Barbora.lv vadītāja Sanita Bērziņa
Foto: Privātais arhīvs

Katru svētdienu "Delfi Bizness" piedāvā nelielu sarunu ar kādu no biznesa vides pārstāvjiem par pašreizējām aktualitātēm, ceļu uz panākumiem, nākotnes plāniem un dzīves laikā gūtajām atziņām. Sanita Bērziņa ir uzņēmuma "Patrika", kas pārvalda pārtikas un ikdienas preču interneta veikalu "Barbora.lv", valdes locekle.

Citas "Personība biznesā" sarunas atradīsiet šeit.

"Šis uzņēmums ir nozīmīga daļa no manas dzīves, tas ir mans hobijs, kā pati saku – manī plūst "Barbora.lv" asinis!" atzīst Sanita Bērziņa.

Pastāstiet svarīgāko par sevi kā personību Latvijas biznesa vidē?

Uzsākot komercdarbību, interneta lielveikals "Barbora.lv" bija viens no e-komercijas nozares celmlaužiem Latvijā, tāpēc pēc būtības bija jāveido pilnīgi jaunas tradīcijas un ieradumi sabiedrībā, kas bija izaicinājums. Es SIA "Patrika" vadībā strādāju jau deviņus gadus, šis laiks ir devis nenovērtējami lielu pieredzi un padziļinātu izprati par Latvijas tirdzniecības sfēras procesiem, kuros kopā esmu iesaistīta jau astoņpadsmit gadus.

Kādas ir pašreizējās aktualitātes uzņēmumā un nozarē, kurā darbojaties?

Pēc divu gadu intensīva darba un nemitīga pieprasījuma pieauguma e-komercija savu attīstību ir sabremzējusi. Šāda tendence ir skaidrojama ar sabiedrības paradumu maiņu. Atceļot Covid-19 ierobežojumus arī tirdzniecības nozarē, vairums cilvēku ir atgriezušies pie iepriekšējā dzīves stila. Toties, vērtējot tirgu kopumā, e-iepirkumu veikšana šobrīd nostabilizē savu vietu sabiedrībā.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!