Delfi foto misc. - 81684
Foto: LETA

Kosmētikas tirgus ir ļoti piesātināts, un spēlētāju skaits tajā ir ļoti liels. Sarunā ar "Delfi Bizness" "Madara Cosmetics" valdes loceklis un līdzīpašnieks Uldis Iltners vērtē jaunā pašapkalpošanās projekta "Selfnamed" potenciālu, ņemot vērā pieprasījumu pēc nelielām partijām, izplatītāju vidusposma nojaukšanu eksportā un drošo pētniecības projektu izvēli, meklējot vielas ar labākām īpašībām.

Šogad "Madara Cosmetics" investīciju apjoms plānots 1–2 miljonu eiro apmērā. Uzņēmums kopš janvāra ar LIAA un Norvēģijas grantu atbalstu strādā pie jaunu produktu ražošanas, projekta ietvaros tiks iegādāta vakuuma apstrādes iekārta kosmētikas līdzekļu ražošanai, pulverveida vielu jaukšanas dzirnavas, hidrauliskā pulveru prese un paraudziņu iekārta. Šī projekta investīcijas pārsniedz vienu miljonu eiro, un tas tiks īstenots gan šogad, gan nākamgad.

Viens no "Madara Cosmetics" produktu stūrakmeņiem ir dekoratīvā kosmētika, un pūderveida produktu ražošanai varētu būt liels potenciāls. Arī globāli šie produkti rada lielus ieņēmumus uzņēmumiem. Līdz ar to šā projekta ietvaros "Madara Cosmetics" plāno uzsākt ražot pūderveida produktu līniju bez titāna dioksīda un talka (tie varētu būt četri produkti, piemēram, acu vai vaigu ēnas), mitrinošu želeju sadarbībā ar Norvēģijas izpētes institūtu "Sintef", sadarbībā ar dermatologiem ādas kopšanas līniju īpaši jutīgai Ziemeļvalstu tipa ādai, kā arī aizvietot paraudziņu iepakojumus ar pārstrādājamiem materiāliem.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!