2022. gada aprīlī, salīdzinot ar 2021. gada aprīli, mazumtirdzniecības apgrozījums pieauga par 4,9%, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotie kalendāri koriģētie dati salīdzināmajās cenās. Pārtikas preču mazumtirdzniecība pieauga par 3,2%. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, palielinājās par 9,5%, autodegvielas – samazinājās par 3,9%.
Salīdzinot ar 2021. gada aprīli, būtiskākais apgrozījuma kāpums bija apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 72,7 %), kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 37,4 %) un kosmētikas un tualetes piederumu mazumtirdzniecībā (par 14,1 %). Apgrozījuma kritums bija mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 14,6 %), mazumtirdzniecībā stendos un tirgos (par 8,1 %) un mājsaimniecības elektroierīču mazumtirdzniecībā (par 6,0 %).
Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā kalendāra dienu ietekmi, pieauga par 20,4 %.