Lietoto auto tirgotājs "Longo Group" noslēdzis pirmo ceturksni ar apgrozījuma pieaugumu par 120% salīdzinājumā ar 2021. gada tādu pašu periodu.
Uzņēmuma ieņēmumi no pārdotajām automašīnām 2022. gada janvāra-marta periodā veidoja 8,9 miljonus eiro un EBITDA bija 0,2 miljoni eiro. Uzņēmuma bruto peļņa norādītajā periodā veidojusi 1,1 miljonu eiro, kas ir par 143% vairāk nekā tajā pašā periodā 2021. gadā. Arī šā gada aprīlī "Longo Group" uzstādījis jaunu pārdošanas rekordu, sasniedzot 4,4 miljonu eiro apgrozījumu mēneša laikā.
"Digitālo kanālu nozīme lietoto auto tirdzniecībā arī šogad saglabājas nemainīgi liela. Pateicoties "Longo Group" digitālajiem kanāliem, arvien vairāk klientu dod priekšroku pirmo saziņu sākt attālināti," norāda Edgars Cērps, "Longo Group" dibinātājs un valdes priekšsēdētājs.