"Fazer Latvija"
Foto: Publicitātes foto/"Fazer Latvija"

Uzņēmums "Fazer Latvija" investējis 3,8 miljonus eiro jaunas tostermaižu produkcijas ražošanas līnijas attīstībā, kas palielinās ražošanas jaudu par 30%.

"Saskaņā ar globālās informācijas un mērījumu kompānijas "Nielsen" datiem tostermaizes segments pēdējos gados ir kļuvis par vienu no pieprasītākajiem Latvijā un tās patēriņš pēdējo divu gadu laikā ir pieaudzis par 12%. Tādēļ, sekojot līdzi pircēju paradumu maiņai un izmaiņām maizes produktu kategorijā, "Fazer Latvija" ir aprīkojis "Fazer" ražotni Ogrē ar modernu tostermaižu ražošanas līniju," informē Anne Mere, "Fazer Bakery Baltic" vadītāja.

""Fazer Latvija" ceptuvē Ogrē dienā tiek saražots ap 21 tonnu dažādu tostermaizes vienību un mūsu ceptā tostermaize tiek piedāvāta pircējiem Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un Somijā. Jaunā tostermaižu produkcijas līnija ne tikai palielinās esošo ražošanas jaudu par 30%, bet arī sniegs iespēju paplašināt jau esošo sortimentu, sekojot līdzi augošajam pieprasījumam pēc tostermaizes pircēju vidū, kā arī samazinās CO₂ izmešu daudzumu uz saražoto produkcijas apjomu," stāsta "Fazer Latvija" ražošanas vadītājs Kalvis Fjodorovs.

"Fazer Latvija" strādā ar zīmoliem "Fazer" un "Druva".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!