Foto: Shutterstock
Vidējā e-pirkuma groza vērtība Latvijā ir gandrīz 60 eiro, tā ir saglabājusies iepriekšējā gada līmenī, šādus datus apkopojis virtuālā tirdzniecības centrs "220.lv".

E-komercija savu uzrāvienu piedzīvoja tieši pandēmijas laikā, taču ārī šobrīd, kad fiziskie veikali ir atvērti, iedzīvotāji turpina iepirkties internetā, parasti atgriežoties tajos pašos e-veikalos, kur pirkums jau reiz veikts.

Dati par pirkuma groza vērtību, jo īpaši Latvijā, ir pozitīvs signāls e-komercijai, apstiprinot, ka iedzīvotāji, pandēmijas laikā praksē izmēģinājuši iepirkšanos tiešsaistē, to turpina darīt, vērtē "220.lv marketplace" pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols. Viņš gan neizslēdz to, ka pircēji savos pirkumos kļūs piesardzīgāki, ņemot vērā inflācijas straujo kāpumu, maijā patēriņa cenām, salīdzinot ar iepriekšējā gada maiju, augot par 16.9%.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!