E-komercija savu uzrāvienu piedzīvoja tieši pandēmijas laikā, taču ārī šobrīd, kad fiziskie veikali ir atvērti, iedzīvotāji turpina iepirkties internetā, parasti atgriežoties tajos pašos e-veikalos, kur pirkums jau reiz veikts.
Dati par pirkuma groza vērtību, jo īpaši Latvijā, ir pozitīvs signāls e-komercijai, apstiprinot, ka iedzīvotāji, pandēmijas laikā praksē izmēģinājuši iepirkšanos tiešsaistē, to turpina darīt, vērtē "220.lv marketplace" pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols. Viņš gan neizslēdz to, ka pircēji savos pirkumos kļūs piesardzīgāki, ņemot vērā inflācijas straujo kāpumu, maijā patēriņa cenām, salīdzinot ar iepriekšējā gada maiju, augot par 16.9%.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit