"CCC Group" Baltijas valstu tirgū strādā 14 gadus, kur franšīzes ietvaros darbojās 12 bezsaistes un e-komercijas veikali. Šobrīd "CCC" ir iegādājies uzņēmumu no vietējā partnera, lai tuvāko piecu gadu laikā ievērojami paplašinātu savu darbību Baltijā. Nākamo piecu gadu laikā uzņēmuma grupa plāno uzlabot un paplašināt "CCC" e-komercijas un bezsaistes tīklu.
"Baltijas valstīs redzam milzīgu izaugsmes potenciālu. Turklāt šajos tirgos ir iespēja ieviest "bezcenas" modeli un jaunākās daudzkanālu koncepcijas. Mazumtirdzniecības nozarē, Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, arvien vairāk savos procesos sāk ieviest un izmantot digitalizācijas piedāvātas iespējas un risinājumus, kā arī pieaug dažādu tirdzniecības kanālu savstarpējā iekļaušanās, tieši tāpēc mēs vēlamies izmantot šīs iespējas un attīstīties Baltijas valstu tirgos", teic "CCC Group" valdes, darbības un korporatīvās uzraudzības viceprezidents Adams Holeva (Adam Holewa).
"Vēl šogad plānojam uzsākt "CCC" bezsaistes tīklu paplašināšanu Baltijas reģionā, kā arī vēlamies kopumā stiprināt zīmola tēlu un atpazīstamību Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, un, protams – veikt būtisku esošo veiklu modernizāciju," komentē "CCC Group" Baltijas tirgus vadītāja Rita Janušauskaite.
Nākamajā gadā "CCC Group" plāno atvērt arī "HalfPrice" bezsaistes tīkla veikalus un "eobuwie.pl" hibrīda veikalus. uzņēmums plāno līdz 2027. gadam atvērt aptuveni 50 veikalus un būtiski paplašināt savu e-komercijas biznesu ("CCC", "Modivo", "eobuwie.pl") Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.
"CCC" ir viens no Eiropas lielākajiem uzņēmumiem apavu segmentā. "CCC Group" darbojas aptuveni 90 e-komercijas platformās un 1000 veikalos 28 valstīs (ieskaitot Baltiju) ar tādiem zīmoliem kā "CCC", "eobuwie.pl", "Modivo", "DeeZee"," HalfPrice". "CCC" ir kotēts Varšavas fondu biržā kopš 2004. gada.