Sagaidāms, ka pieejamās modes apģērbu tirgotājs "H&M" šogad paaugstinās savas produkcijas cenu, vēsta "Reuters".
Pēc tam, kad kompānija paziņojusi par peļņu, kas retāku atlaižu dēļ pārsniegusi prognozes, tās vadība pieļauj, ka šogad nāksies turpināt cenu paaugstināšanu.
Jau šā gada pirmajā pusgadā "H&M" apģērba cena paaugstināta, ievērtējot augstākas transportēšanas un izejmateriālu izmaksas, tomēr, kā izteikusies kompānijas izpilddirektore Helēna Helmersone (Helena Helmersson), ka arī turpmāk, visticamāk, cenas tiks palielinātas. Tajā pašā laikā konkurence dažādos tirgos atšķiras, līdz ar to arī cenu izmaiņas varētu būt dažādas.
Lai gan Covid-19 pandēmijas ierobežojošie pasākumi ir atcelti, saglabājas dažādi izaicinājumi. Joprojām aktuāla problēma ir piegāžu ķēžu pārrāvumi, aizkavēšanas, tomēr pamazām vērojami uzlabojumi. Tajā pašā laikā vērojama nozīmīga inflācija, paudusi kompānija.
Pasaules otrā lielāka modes preču tirgotāja peļņa pirms nodokļiem finanšu gada otrajā ceturksnī ir palielinājusies par trešdaļu, līdz 4,78 miljardiem kronu (ap 440 milj. eiro), kamēr pārdošanas apjomi – par 12% (koriģējot valūtas svārstības).
Labus pārdošanas rezultātus uzrādījusi tirdzniecība gan fiziskajos veikalos, gan internetā. Pārtraucot biznesu Krievijā, Baltkrievijā un Ukrainā, pārdošanas apjomi jūnijā, kad sākas uzņēmuma trešais ceturksnis, gan ir samazinājušies. Krievija bija sestais lielākais "H&M" tirgus, kas iepriekšējā gada 4. ceturksnī nodrošināja 4% noieta.